Práce a brigády
Office manažer/ka
Charakteristika pozice, náplň práce:
Sezóna (únor až září)
- vyřizování firemní korespondence (evidence došlé a odchozí pošty)
- péče o kancelářské zázemí, správa telefonů
- administrativní zpracování dat v databázi klientů v programu Access
- vyřizování korespondence a telefonický kontakt s klienty
- vystavování a vyřizování faktur
- osobní jednání s klienty v místě pracoviště (zpravidla jednání s rodiči našich dětských rekreantů)
Mimo sezónu (říjen – leden)
- možnost čerpání dovolené a neplaceného volna
- zvyšování vlastní kvalifikace (kurzy na PC, získávání nové kvalifikace v různých oblastech)
- propracování koncepce následující sezóny
- telemarketing – zjišťování spokojenosti klientů, zajišťování potřebných záležitostí pro provoz firmy (např. zjišťování cen různého zboží a služeb, zajišťování sponzorů), telefonické oslovování nové klientely
Požadujeme:
- SŠ vzdělání
- znalost práce na PC (word, excel, internet)
- ochotu a schopnost naučit se práci formou „samostudia“ písemných manuálů a své znalosti prokázat složením zkoušky
- smysl pro zodpovědnost a přesné dodržování pravidel
- komunikační schopnosti a ovládání českého jazyka
- reprezentativní vystupování
- ochotu řídit administrativní agendu v průběhu letních prázdnin přímo v rekreačním středisku
Nabízíme:
- velmi dobré a motivující finanční ohodnocení a měsíční benefity
- možnost úpravy pracovní doby (lze pracovat mezi 8 a 19 hod)
- samostatnou práci v menším kolektivu
- k dispozici služební telefon
- možnost čerpání delšího placeného volna během podzimu a zimy