domů
STAR LINE
zkušenosti s dětskou rekreací od roku 1993
sledujte nás na facebooku

Práce a brigády

Office manažer/ka

Charakteristika pozice, náplň práce:

Sezóna (únor až září)

  • vyřizování firemní korespondence (evidence došlé a odchozí pošty)
  • péče o kancelářské zázemí, správa telefonů
  • administrativní zpracování dat v databázi klientů v programu Access
  • vyřizování korespondence a telefonický kontakt s klienty
  • vystavování a vyřizování faktur
  • osobní jednání s klienty v místě pracoviště (zpravidla jednání s rodiči našich dětských rekreantů)

Mimo sezónu (říjen – leden)

  • možnost čerpání dovolené a neplaceného volna
  • zvyšování vlastní kvalifikace (kurzy na PC, získávání nové kvalifikace v různých oblastech)
  • propracování koncepce následující sezóny
  • telemarketing – zjišťování spokojenosti klientů, zajišťování potřebných záležitostí pro provoz firmy (např. zjišťování cen různého zboží a služeb, zajišťování sponzorů), telefonické oslovování nové klientely

Požadujeme:

  • SŠ vzdělání
  • znalost práce na PC (word, excel, internet)
  • ochotu a schopnost naučit se práci formou „samostudia“ písemných manuálů a své znalosti prokázat složením zkoušky
  • smysl pro zodpovědnost a přesné dodržování pravidel
  • komunikační schopnosti a ovládání českého jazyka
  • reprezentativní vystupování
  • ochotu řídit administrativní agendu v průběhu letních prázdnin přímo v rekreačním středisku

Nabízíme:

  • velmi dobré a motivující finanční ohodnocení a měsíční benefity
  • možnost úpravy pracovní doby (lze pracovat mezi 8 a 19 hod)
  • samostatnou práci v menším kolektivu
  • k dispozici služební telefon
  • možnost čerpání delšího placeného volna během podzimu a zimy