Práce a brigády
Manažer/ka pro jednání se stávajícími klienty
Charakteristika pozice, náplň práce:
Sezóna (leden až září)
- jednání s klienty, kteří mají objednaný pobyt v některém z našich RS; jednání probíhá zpravidla u klienta, tedy na základních školách či v jiných institucích
- před konáním pobytu se v dané instituci konají zpravidla dvě schůzky – první cca měsíc před pobytem, druhá v týdnu před začátkem pobytu; na schůzkách se dojednávají konkréta k pobytu, uzavírají se dodatky ke smlouvám
- na vyžádání klienta náš pracovník také „občas“ vypomáhá s organizací odjezdu pobytu (týká se jen odjezdu dětí na školu v přírodě) a příjezdu do rekreačního střediska
Mimo sezónu (říjen – prosinec)
- možnost čerpání dovolené a neplaceného volna
- zvyšování vlastní kvalifikace (kurzy na PC, získávání nové kvalifikace v různých oblastech)
- propracování koncepce následující sezóny
- telemarketing – zjišťování spokojenosti klientů, zajišťování potřebných záležitostí pro provoz firmy (např. zjišťování cen různého zboží a služeb, zajišťování sponzorů), telefonické oslovování nové klientely
Požadujeme:
- SŠ vzdělání
- reprezentativní vystupování a velmi dobrou schopnost jednat s lidmi
- komunikační schopnosti a ovládání českého jazyka
- řidičský průkaz a bezproblémové ovládání jízdy po Praze i mimo ni
- ochotu cestovat (instituce, na kterých se jednání uskutečňují, jsou převážně z Prahy, středních a severních Čech)
- v prázdninových měsících ochotu vykonávat svou práci částečně i v RS (pro zájemce lze vykonávat jinou práci související s vedením táborů)
Nabízíme:
- velmi dobré a motivující finanční ohodnocení a měsíční benefity
- možnost profesního růstu
- k dispozici služební telefon i vůz