domů
STAR LINE
zkušenosti s dětskou rekreací od roku 1993
sledujte nás na facebooku

Práce a brigády

Manažer/ka pro jednání se stávajícími klienty

Charakteristika pozice, náplň práce:

Sezóna (leden až září)

  • jednání s klienty, kteří mají objednaný pobyt v některém z našich RS; jednání probíhá zpravidla u klienta, tedy na základních školách či v jiných institucích
  • před konáním pobytu se v dané instituci konají zpravidla dvě schůzky – první cca měsíc před pobytem, druhá v týdnu před začátkem pobytu; na schůzkách se dojednávají konkréta k pobytu, uzavírají se dodatky ke smlouvám
  • na vyžádání klienta náš pracovník také „občas“ vypomáhá s organizací odjezdu pobytu (týká se jen odjezdu dětí na školu v přírodě) a příjezdu do rekreačního střediska

Mimo sezónu (říjen – prosinec)

  • možnost čerpání dovolené a neplaceného volna
  • zvyšování vlastní kvalifikace (kurzy na PC, získávání nové kvalifikace v různých oblastech)
  • propracování koncepce následující sezóny
  • telemarketing – zjišťování spokojenosti klientů, zajišťování potřebných záležitostí pro provoz firmy (např. zjišťování cen různého zboží a služeb, zajišťování sponzorů), telefonické oslovování nové klientely

Požadujeme:

  • SŠ vzdělání
  • reprezentativní vystupování a velmi dobrou schopnost jednat s lidmi
  • komunikační schopnosti a ovládání českého jazyka
  • řidičský průkaz a bezproblémové ovládání jízdy po Praze i mimo ni
  • ochotu cestovat (instituce, na kterých se jednání uskutečňují, jsou převážně z Prahy, středních a severních Čech)
  • v prázdninových měsících ochotu vykonávat svou práci částečně i v RS (pro zájemce lze vykonávat jinou práci související s vedením táborů)

Nabízíme:

  • velmi dobré a motivující finanční ohodnocení a měsíční benefity
  • možnost profesního růstu
  • k dispozici služební telefon i vůz